Cleverpath SectionViewer

Dowiedz się więcej o przekroju odwiedzających Twój sklep!

Zastanawiałeś się kiedyś ile osób odwiedza Twój sklep w poszczególnych godzinach i z wyszczególnieniem ich płci, wieku oraz stopniem zainteresowania produktem? Od dzisiaj jest to możliwe! Dzięki dostępowi do najbardziej zaawansowanego na świecie rozwiązania w zakresie analizy obrazu otwieramy przed naszymi klientami nowe możliwości.

Przeczytaj więcej o badaniach biometrycznych klientów na naszym blogu.

Czym jest Cleverpath SectionViewer?

SectionViewer jest oprogramowaniem do analizy obrazu z kamer. Jego głównym zadaniem jest odpowiedzenie na pytania:

  • kierunek poruszania się osoby (wejście/wyjście)
  • płeć
  • wiek
  • zainteresowanie (ruch gałek ocznych i odległość od kamery)

Na podstawie otrzymanych danych SectionViewer przygotowuje serię raportów oraz akcji pozwalających rozwijać Twój biznes i zwiększać zyski.

Jak to działa?

Kamerę montuje się w zależności od celu analizy danych nad wejściem do sklepu, regałem z ofertą produktową lub nad urządzeniem digital signage (wyświetlaczem reklam). Kamera połączona jest z serwerem danych na którym zainstalowane jest również oprogramowanie do analizy obrazu oraz moduł analityczno-raportowy. Obraz z kamery analizowany jest poprzez oprogramowanie SectionViewer i na jego podstawie otrzymane są dane bazowe takie jak dokładny czas zdarzenia, odległość badanego od kamery, płeć, wiek, okres patrzenia na produkt. Cleverpath korzysta z oprogramowania dostarczanego przez światowego lidera w zakresie analizy obrazu. Dzięki temu skuteczność rozwiązania wynosi 96-99% dla poszczególnych parametrów. Przygotowany przez Cleverpath autorski moduł raportowy dostarcza gotowych i szybkich odpowiedzi na często zadawane pytania przez właścicieli sklepów.

Jakie ma zastosowanie?

Dowiesz się:

  • jaki jest przekrój osób odwiedzających Twój sklep
  • w jakich godzinach ile i jakie osoby odwiedzają Twój punkt
  • czy Twoje działania marketingowe działają i ściągają do sklepu ludzi o właściwym profilu
  • ilu klientów zauważa Twoje reklamy na nośnikach digital signage lub nowe produkty na półkach

Możemy wdrożyć dla Ciebie:

  • system alertów oparty o profil osób przebywających w sklepie
  • wyświetlanie reklam na nośnikach digital signage dostosowany do profilu osoby znajdującej się przed ekranem (targetowanie reklamy)

Dowiedz się jak możemy Ci pomóc

 W jaki sposób skorzystasz z oferty?

Dla naszych klientów przygotowaliśmy kilka wariantów współpracy:

  • kupno rozwiązania (inwestycja na początku, później drobne opłaty utrzymaniowe)
  • wynajem rozwiązania (opłaty adekwatne do czasu korzystania z rozwiązania, brak inwestycji początkowej)
  • projekt (rozwiązanie instalowane na ściśle określony czas i powiązany z przeprowadzeniem szczegółowej analizy dla klienta wraz z przygotowaniem rekomendacji usprawnień)

Darmowy okres próbny!

Jesteśmy pewni skuteczności i atrakcyjności naszego rozwiązania. W związku z tym jesteśmy w stanie zaoferować darmowy okres próbny bez żadnych zobowiązań. Ustalimy wszystkie szczegóły, a nasi instalatorzy pojawią się w umówionym terminie i zostawią skonfigurowane narzędzie na 48 godzin w wybranym przez Państwa punkcie. Po tym czasie dostaną Państwo dostęp do danych z tego okresu oraz przygotowanego specjalnie dla Państwa raportu. Decyzja odnośnie dalszej współpracy leżeć będzie jedynie w Państwa rękach.

Skontaktuj się i umów na okres próbny