Dla jakich firm

Sklepy

Dla pojedynczych sklepów przygotowaliśmy kompleksowy pakiet usług. Od dopasowania i wdrożenia najkorzystniejszego systemu liczącego skrojonego pod jego potrzeby do efektywnego wykorzystania danych i optymalizacji procesów w sklepie. Jeśli masz już zainstalowany system liczący na pewno będziesz zainteresowany dokładnymi zależnościami jakie zachodzą w sklepie, jak je identyfikować i wykorzystywać na Twoją korzyść. Szkolenia w tym zakresie lub optymalizacja konwersji będą dla Ciebie idealne.

Galeria handlowe

Nie możemy nie doceniać znaczenia galerii handlowych w obecnym handlu detalicznym. Dzięki współpracy z centrami handlowymi zrozumieliśmy jak wszechstronny musi być zespół nimi zarządzający. Chcąc podejmować trafne decyzje biznesowe zawsze warto opierać się na wiarygodnych i dokładnych danych. Specjalnie pod kątem galerii handlowych oferujemy szereg badań i rozwiązań pozwalających monitorować wyniki, odwiedzalność, zyskowność i efektywność punktów handlowych znajdujących się na jej terenie. Dzięki temu pozwalamy zwiększyć galeriom wskaźniki odwiedzalności, konwersji oraz przychodu z metra kwadratowego GLA.

Sieci handlowe

Jeśli zarządzasz siecią sklepów na pewno zależy Ci na zwiększeniu efektywności w skali całej sieci, a nie tylko konkretnych punktów sprzedażowych. Dzięki kompleksowej analizie całej sieci zidentyfikujemy mocne i słabe strony Twojej sieci przez pryzmat ilości odwiedzających i ich konwersji. Identyfikacja mocnych stron to najlepszy początek ku odpowiedniemu pozycjonowaniu się i budowaniu przewag konkurencyjnych. Te słabsze aspekty warto usprawniać. Skok konwersji o kilka punktów procentowych robi dużą różnicę już w pojedynczym sklepie. Pomyśl jakie korzyści odniesiesz w skali całej sieci.

Agencje badawcze

Współpraca na zasadach partnerstwa.
Agencjom badawczym oferujemy wsparcie podczas wszelkiego typu badań in-store (badania satysfakcji klientów, tajemniczy klient itd). Nasze usługi są komplementarne dla tego typu badań. Dzięki dokładnej analizie trendów footfall i konwersji potrafimy zindentyfikować newralgiczne punkty działalności sklepu i wyznaczyć najlepszy okres na przeprowadzenie badań. Zyskają one na jakości i dokładności, a Wasi klienci otrzymają wartość dodaną, której nie oferuje konkurencja.

Sprawdź nasz artykuł o tym jak dobrze zaplanować Tajemniczego Klienta.